Express Diet

Ide o špeciálnu bielkovinovú ketónovú diétu, pri ktorej telo spaľuje tuky, bez toho, aby malo pocit hladu. Doplnky stravy Express Diet obsahujú vysoko kvalitné prírodné bielkoviny a majú znížené množstvo sacharidov, tukov a energie (pod 850 kcal na deň).

Kúpiť

Za normálnych okolností sú hlavným zdrojom energie pre telo sacharidy. Tie sú ale v Express Diet obmedzené. Telo ich preto rýchlo spotrebuje a hlavným zdrojom energie sa stane uložený tuk. Tento metabolický proces nazývame ketóza. Ak telu počas ketózy pravidelne dodávame kvalitné bielkoviny, bránime spaľovaniu svalovej hmoty a naopak, podporíme spaľovanie tukov.

Aké sú výhody Express Diet?

Chudnete bez
hladovania
Nemusíte zvyšovať
fyzickú záťaž
Žiadny
jojo efekt
Jedlá sú ľahké
na prípravu
Predstavenie Express Diet v TV relácii Tipy vtáka Loskutáka

Odporúčané

Ako funguje Express Diet?

Táto proteínová antikatabolická ketónová diéta funguje na princípe redukcie hmotnosti s prednostným spaľovaním tukov pri zachovaní svalovej hmoty. Doplnky stravy z Express Diet obsahujú vysoko kvalitné prírodné bielkoviny a majú znížené množstvo sacharidov, tukov a energie (pod 850 kcal na deň). Za normálnych okolností sú hlavným zdrojom energie pre telo sacharidy. Tie sú ale v Express Diet obmedzené. Telo ich preto rýchlo spotrebuje a hlavným zdrojom energie sa stane uložený tuk. Tento metabolický proces nazývame ketóza. Ak telu počas ketózy pravidelne dodávame kvalitné bielkoviny, bránime spaľovaniu svalovej hmoty a podporujeme spaľovanie tukov.

Žiadne hladovanie

Počas odbúravania tuku v procese ketózy produkuje telo ketóny.
Zobraziť viacTie potláčajú pocit hladu a navodzujú dobrú náladu. To je jeden z dôvodov, prečo ľudia, ktorí Express Diet držia, túto diétu dobre znášajú. Absencia pocitu hladu tak vytvára z Express Diet niečo výnimočné. Bežné diéty vyvolajú v organizme pocit hladu a telo potom začne produkovať tzv. hormóny hladu, na čo reaguje mozog a donúti nás "doplniť zásoby" (často formou prejedania sa). V takom prípade pracuje štítna žľaza na maximum, aby čo najviac zúžitkovala potravu a pri náhlom "doplnení zásob" tak dôjde k výraznému nárastu hmotnosti. Zobraziť menej

Bezpečne z pohodlia domova

Proteínová diéta Express Diet je navrhnutá tak, aby ste ju nemuseli konzultovať so svojím lekárom či výživovým poradcom. Zobraziť viacŠtyri jedlá Express Diet denne totiž tvoria nutrične vyvážený jedálniček a sú navrhnuté tak, aby vás stále udržiavali v stave ketózy (spaľovanie tukov bez hladovania). Ako jediná diéta svojho druhu sa môže Express Diet pýšiť tým, že ju ako celodennú náhradu stravy na redukciu hmotnosti možno držať až 21 dní bez konzultácie s lekárom. Je zostavená podľa prísnych noriem potravinového zákona, takže obsahuje dôležité vitamíny, minerály a stopové prvky, ktoré potrebujeme pre všetky orgány vrátane srdca a mozgu. Vysoký podiel bielkovín potom zaručí, že nebude ubúdať svalová hmota. Zobraziť menej

Zabudnite na jojo efekt

Čo je to vlastne jojo efekt? Predovšetkým strašiak všetkých notorických diétarov.
Zobraziť viacVäčšinou je jojo efekt dôsledkom redukčnej diéty, pri ktorej sa ľudský metabolizmus veľmi spomalí a vo chvíli, keď diétu prestanete držať, naberiete všetky kilá naspäť (a často aj viac, než ste schudli). S Express Diet sa však jojo efektu báť nemusíte. Naše špeciálne zostavená diéta váš metabolizmus naopak zrýchľuje tým, že vás núti 4x denne jesť. Počas tejto diéty navyše nehladujete a máte dostatok všetkých živín, takže vo chvíli, keď ju prestanete držať, nezačnete si okamžite ukladať tukové zásoby. Zobraziť menej

Vyvinuté v USA, vyrobené vo Fínsku

Express Diet je založená na metóde, ktorú vyvinul profesor G. L. Blackburn na Harvardskej univerzite. Zobraziť viacDlhoročným výskumom získal dostatok poznatkov, na základe ktorých diétu predstavil verejnosti a tá ju vďaka skvelým výsledkom ihneď prijala. Produkty Express Diet sa vyrábajú vo Fínsku, kde majú prísne normy na výrobu potravín a doplnkov stravy. Všetko pochádza z kvalitných surovín a produkty neobsahujú glutaman sodný, chemické dochucovadlá, ani nezdravé Éčka. Zobraziť menej

Dávkovanie

Aby chudnutie zodpovedalo vášmu životnému štýlu, môžete si vybrať z 3 spôsobov dávkovania a určiť si tak tempo, ktoré vám bude vyhovovať.

Chcete vidieť výsledky svojej diéty čo najrýchlejšie? Potom si vyberte expresné dávkovanie. Pri tomto spôsobe diéty nejete nič iné, než doplnky stravy Express Diet, a preto sú účinky veľmi rýchle. Vo svojom jedálničku budete mať 4 jedlá denne, ktoré zaistia kompletný prísun všetkých dôležitých živín, takže sa nemusíte báť, že by vaše telo strádalo. Zvýšený obsah proteínov a znížený obsah sacharidov, tukov a energie zaistí, že sa vaše telo po 2 - 3 dňoch prepne do stavu ketózy, v ktorom budete spaľovať svoje zásoby tuku, a teda výsledky uvidíte veľmi skoro. Dôležité je neprerušiť proces ketózy príjmom sacharidov. Obnovenie ketózy totiž trvá ďalšie 3 dni.

Ak si nie ste istí, či vydržíte diétu iba na doplnkoch stravy Express Diet, alebo si chcete túto diétu len vyskúšať, vyberte si pohodlné dávkovanie. Pri tomto spôsobe diéty kombinujete 1 - 3 jedlá Express Diet a 1 - 2 jedlá z odporúčaných surovín. Tým sa pre vás stane diéta jednoduchšia a vy si vyskúšate, či vám vyhovuje.

V prípade pohodlného dávkovania sa odporúča vyberať jedlá bohaté na bielkoviny, kombinovať ich so zeleninou a obmedziť prísun sacharidov. Denný príjem v kalóriách by mal byť pod 1500 kcal.

Potraviny, ktoré odporúčame kombinovať s Express Diet:

  • Zelenina - listová zelenina, šampiňóny, paradajky, zelený šalát, brokolica, pór, artičok, karfiol, špenát, kel, špargľa, kaleráb, repa, uhorka, reďkovka, cuketa, zeler, baklažán, tekvica, patizón, čínska kapusta, morské riasy, naklíčené sója, huby, žerucha, hlávková kapusta, čakanka, fazuľové struky, fenikel, zelená paprika, petržlen, kyslá kapusta a rukola. Tieto druhy zeleniny obsahujú nižší obsah sacharidov, a preto by ste sa mali ostatnej zelenine vyhnúť.
  • Mäso - hovädzie, morčacie, teľacie, chudé kuracie, chudá šunka, králik, netučné ryby (treska, pstruh, zubáč, úhor, žralok, platýz, plody mora).
  • Ostatné - vajcia, tofu, mliečne výrobky (jogurt, tvaroh bez pridaných sacharidov, kyslé mlieko, čerstvé syry).
  • Tuky
    • Oleje: kokosový, slnečnicový, repkový, olivový (max. 2 polievkové lyžice/deň).
    • Orechy: mandle, para orechy, lieskové orechy, kešu, vlašské orechy (max. 1 polievková lyžica/deň).
    • Semená: slnečnicové, konopné, tekvicové, ľanové, šalvie (max. 1 polievková lyžica/deň).

Ideálnym spôsobom prípravy je dusenie na vode, naparovanie, varenie alebo pečenie na kvapke oleja.

Čo sa týka pitného režimu, je dôležité vypiť 2 - 3 litre čistej vody, vody s citrónom, minerálnej vody alebo iného nekalorického nápoja denne, aby sa odpadové látky z tela odplavili a aby sa váš organizmus neprekyselil. Môžete piť aj čaj a kávu, ale nepočítajú sa do vášho pitného režimu.

Najväčšieho a tiež najstabilnejšieho úbytku váhy dosiahnete, ak si vyberiete dlhodobé dávkovanie. To sa skladá zo 4 fáz:

  1. fáza

    V tejto fáze konzumujete 4 jedlá Express Diet denne po dobu 5 - 21 dní a nesmiete jesť nič iné.

  2. fáza

    Počas druhej fázy máte vo svojom jedálničku 3 jedlá Express Diet denne a jedno jedlo, v ktorom sú iba odporúčané potraviny.

  3. fáza

    Tretia fáza je zase o trochu bližšie normálnemu stravovaniu, a teda 2 jedlá Express Diet a 2 jedlá z odporúčaných potravín.
    (Trvanie druhej a tretej fázy záleží na požadovanom úbytku kilogramov. Tretiu fázu ukončíte vo chvíli, keď dosiahnete požadovanej váhy.)

  4. fáza

    Vo štvrtej fáze začnete do svojho jedálnička postupne zaraďovať normálnu stravu. Tým zabránite jojo efektu. Denne konzumujete iba jedno jedlo Express Diet a 3 bežná jedla. Je však dôležité sa vyvarovať zlým stravovacím návykom, ktoré ste mali predtým.

6 tipov na udržanie váhy

  • Ideálneho stavu dosiahnete, ak si udržíte režim stravovania 4x denne. Váš metabolizmus si tak zachová správne fungovanie.
  • Zostavte si svoj jedálniček tak, aby v ňom prevažovali bielkoviny a zelenina a znížte príjem sacharidov (obmedzte sladkosti, sladené nápoje, cestoviny, zemiaky a pečivo - i to celozrnné).
  • Vymeňte vyprážanie a grilovanie za varenie, dusenie a pečenie s minimom oleja.
  • Obmedzte konzumáciu alkoholu.
  • Zaraďte do svojho života pravidelný pohyb - rýchla chôdza, jazda na bicykli, beh, plávanie a iné (2 - 3x týždenne).
  • Vyhnite sa spracovaným potravinám (hotové jedlá, konzervy a iné priemyselne spracované polotovary) a zaraďte do svojho jedálnička prevažne čerstvé suroviny.

Je tiež dôležité vedieť, že s ubúdajúcimi kilogramami odchádzajú z tela toxíny uložené v tukoch. To môže vyvolať bolesti hlavy a kĺbov, únavu a tiež ďalšie príznaky detoxikácie organizmu. Počúvajte teda svoje telo, prípadne mu prispôsobte túto kúru.

Nezabudnite na pitný režim

Pri tejto diéte je dôležité dodržiavať pitný režim. Každý deň by ste mali vypiť 2 - 3 litre čistej vody (minerálne vody, vody s citrónom, či iné nekalorické tekutiny). Tým zaistíte, že sa z vášho tela budú odplavovať odpadové látky a nedôjde k prekysleniu organizmu. Ak máte chuť na sladké pitie, pridajte nekalorické sladidlo (napr. stéviu alebo xylitol).

Zdravie máme iba jedno

Vernostný program

Získajte body za svoje objednávky a vďaka tomu nakupujte svoje obľúbené produkty lacnejšie.